Siyaset

ZEYBEKCİ GENİŞLETİLMİŞ İL DANIŞMA MECLİSİ TOPLANTISI'NDA SERT KONUŞTU: BİR ÇİVİ ÇAKMADILAR

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Ekonomi İşleri Başkanı Nihat Zeybekci, Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’in de katıldığı Genişletilmiş İl Danışma Meclisi Toplantısı'nda sert sözlerle muhalefete yüklendi. Muhalefetin kazandığı belediyelerde bir tek çivinin dahi çakılmadığını öne süren Zeybekci, hedeflerinin açık ara birinci olmak olduğunu söyledi.

Denizli’de hayata geçirilen çevre yolları, tüneller, köprülü kavşaklar, otoyollar, hastaneler, okullar, parklar ve Akbaş Barajı gibi projelerin AK Parti teşkilatlarının emeğiyle yapıldığını belirten Zeybekci, 2004 yılındaki seçim sürecini hatırlattı.

Zeybekci, "3 Kasım 2002 seçimlerinde Denizli belediye sınırları içinde bizim oy oranımız yüzde 17'ydi. Şahin Tin il başkanıyken 1,5 yıl sonra 25 günlük bir kampanyayla kadın kollarımızın bütün mensupları, ben sayısını çok iyi biliyorum, yaklaşık 80 kardeşimiz. Ayağı patlamayan bir tek kardeşimiz kalmadı. Hava soğuktu. Gençlik kollarımızda o bizim eşantiyon veyahut da broşürleri dağıtırken o torbaları taşıyan gençlik kollarımızın elleri kanamayan bir tek gencimiz kalmadı. Biz inandık. Biz inancımızı, samimiyetimizi Denizli'nin sokaklarında gösterdik ve 1,5 yıl sonra Denizli Belediyesi'nin burçlarına AK Parti hizmet bayrağını yüzde 51,5'la biz diktik. Siz yaptınız" dedi.

Kentte yaşanan son yağışların ardından altyapıda yaşanan olumsuzluklara değinen Zeybekci, mevcut belediye yönetiminin gerekli temizlik ve bakım çalışmalarını yapmadığını öne sürdü. CHP’nin belediyecilik anlayışını eleştiren Zeybekci, "Sağanak yağmurla bütün alt geçitlerde köprülü kavşaklarda problem yaşandı. Bu sabah giderken yine baktım dedim ki acaba dedim ders almışlar mıdır köprülü kavşakların altını temizlemekle giderlerini temizlemekle ilgili. Ot bitmiş, oradan su gitmez ki, yağmur gitmez ki. 2024'te Mart'ta dedim ki bunlar yapmayacaklar. Bizim yaptıklarımıza dahi bakamayacaklar. Bir tek kör çivi dahi çakmadılar şimdiye kadar bir tek ama reklam her köşede. Ne bileyim dün yine gördüğüm bir şey Bozburun yolundan girdiğimiz zaman Gümüşler Organize Sanayi Bölgesine gelirken Nazif Zorlu Sanayi Sitesinin altında bir kavşak. Şöyle bir kavşak düzenlemesi oraya düzenleme yapıldı asfaltıyla ilgili orta yerine baktığınız zaman da artık çöp yığınları haline gelmiş, inanın bütün samimiyetimle söylüyorum 'kavşak düzenlememiz hayırlı olsun' diye astıkları o billboardlar kavşağın metrekaresinden vallahi daha fazlaydı" dedi.

"AÇIK ARA BİRİNCİ PARTİ"

Gelecek seçimler için teşkilata hedef koyan Zeybekci, Denizli'deki tüm ilçeleri yeniden kazanmak için kenetlenmeleri gerektiğini kaydetti.

Zeybekci, "Eğer bir dahaki seçimlerde AK Parti açık kara birinci parti olmazsa o bizim kabahatimizdir. Teşkilat olarak bizim kabahatimizdir. Bütün ilçelerin tamamını aldık biz Büyükşehir dahil olmak üzere. Eğer tamamını almazsak bilin ki kabahat bizimdir, bizdedir. Önce biz inanacağız" diye konuştu. METİN ELTAŞ