Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla geçtiğimiz hafta Resmi Gazete’de yayımlanan Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi kapsamında Denizli’den başka illere tayin olan mülki idare amirleri ve aileleri onuruna veda yemeği verildi.
Denizli Valiliği tarafından Polis Evi’nde düzenlenen programa Vali Yavuz Selim Köşger ve eşi Fatma Köşger, vali yardımcıları ile başka il ve görevlere atanan kaymakamlar katıldı.
Vali Köşger; mülki idare amirliği görevinin memleketin taşını toprağını, ağacını ormanını, Akdeniz’inden Karadeniz’e her bir coğrafyasını tanımaya, her renkten her düşünceden vatandaşlarla hemhâl olmaya vesile olduğuna dikkat çekerek, “Alınacak çok dua, yapılacak daha birçok hizmet var. Ben, bütün meslektaşlarımın bu noktada meslek hayatlarını en verimli ve en iyi şekilde değerlendirerek hizmet ürettiklerine can-ı gönülden inananlardanım” dedi.

Denizli’de görev yaptıkları süre boyunca mesai mefhumu gözetmeksizin, fedakârca çalışan kaymakamlara ve bu zorlu yolculukta onlara en büyük desteği sağlayan ailelerine teşekkür eden Vali Köşger, yeni görev yerlerinde de aynı şekilde milletin hizmetinde olmaya devam edeceklerine olan inancının tam olduğunu dile getirdi.
Görev yeri değişen mülki idare amirlerine, Denizli’ye katkılarından dolayı teşekkür ederek, yeni görev yerlerinde başarılar dileyen Vali Köşger, tayin olan kaymakamlara başarı belgesi verdi. HAKAN BOZKURT





