Gündem

MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ EMRE ÇALIŞKAN’DAN ÖĞRENCİLERE TATİL TAVSİYELERİ

Denizli İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çalışkan, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi nedeniyle bir mesaj yayınladı, öğrencilere verimli bir tatil geçirmelerine yönelik tavsiyelerde bulundu.

Denizli İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çalışkan, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi nedeniyle bir mesaj yayınladı. Müdür Çalışkan mesajında öğrencilere, öğretmenlere, velilere ve eğitim yöneticilerine teşekkür etti. Yaşadığı çağı tanıyan, köklerinden aldığı bilgelikle geleceğe yön veren bireylerin yetiştirilmesinin nitelikli eğitim-öğretim hizmetiyle mümkün olduğunu belirten Çalışkan, okulların çocukların ve gençlerin akademik ve kültürel gelişimlerinde önemli bir rol üstlendiğini ifade etti.

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından hazırlanan Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin eğitim sistemine yeni bir bakış açısı kazandırdığını dile getiren Çalışkan, model sayesinde öğrencilerin bilgiyi beceriye dönüştürebilen, milli ve manevi değerlerle barışık, okuyan, düşünen ve üreten bireyler olarak yetişmelerine katkı sağlandığını ifade etti.

Denizli genelinde okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lise kademelerinde öğrenim gören 180 bin 713 öğrencinin bir eğitim yılı boyunca emek ve gayret gösterdiğini belirten Çalışkan, öğrencilerin sınavlar, projeler, etkinlikler ve derslerle dolu bir yılı tamamladıklarını söyledi. Öğrencilerin yaz tatilini yalnızca dinlenme dönemi olarak değil, düşünmek, yeni ilgi alanları keşfetmek ve kitap okumak gibi faaliyetlerle kendilerini geliştirebilecekleri bir fırsat olarak değerlendirmeleri gerektiğini vurguladı.

Mesajında öğrencilere seslenen Çalışkan, fiziksel, zihinsel ve duygusal gelişimi destekleyen etkinliklerle verimli bir tatil geçirilmesinin önemine dikkat çekti. Karne sonuçlarının bir değerlendirme aracı olarak görülmesi gerektiğini ifade eden Çalışkan, öğrencilerin eksik yönlerini geliştirmelerinin, güçlü yönlerini korumalarının ve ilgi alanlarını keşfetmelerinin önemli olduğunu belirtti. Çalışkan, öğrencilerin eğitim yolculuğunda Denizli eğitim ailesinin her zaman yanlarında olacağını kaydetti.

Öğrencilerin başarı yolculuklarında emek veren öğretmenlere, desteklerini sürdüren velilere ve yıl boyunca özveriyle görev yapan eğitim yöneticilerine teşekkür eden Çalışkan, yeni eğitim-öğretim yılında öğrencilerle yeniden buluşmayı sabırsızlıkla beklediklerini kaydetti. HABER MERKEZİ