Anahtar Parti’de bir süredir beklenen istifa gerçekleşti. Yaklaşık üç ay önce felç geçiren İl Başkanı Saruhan, riski atlattıktan sonra fizik tedavi sürecine başlamıştı.
Sağlık sorunları nedeniyle görevini yapmakta zorlanan Saruhan’a Genel Başkan Yavuz Ağıralioğlu ve Teşkilat Başkanı Tahir Keskinlılıç destek vermişti.
İstifasını sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşım ile duyuran Saruhan, “Fizik tedavi sürecim iyiye gidiyor olsa da, doktorum ile yaptığımız görüşme neticesinde tedavimin biraz daha zaman alacağını ve istirahat etmemin tedavi sürecime daha da fayda sağlayacağını öğrenmiş bulunmaktayım. Bu sebepten dolayı, Anahtar Pati İl Başkanlığı görevimden affımı istediğimi Teşkilat Başkanı Tahir Keskinkılıç’a sunmuş bulunmaktayım. Sağlığımın tam anlamıyla istenen seviyeye gelmesiyle birlikte hem yeni görevlendirilecek il başkanımızın hem genel başkanımızın yanında., eskisinden daha da fazla eforla mücadelemi sürdürmeye devam edeceğimi değerli kamuoyunun bilgilerine arz ederim” ifadelerine yer verdi. METİN ELTAŞ





